Exerciții pentru articulațiile genunchiului pentru durere


TOP sporturi ieftine şi eficiente!

Cu toate acestea, rezultatelepe care le veți obține în urma executării exercițiilor pentru picioare merită tot efortul. Prin urmare, am decis să scriem un articol despre cum să faceți exerciții fizice atunci când vă dor genunchii. Pentru început, vrem să vă informăm că apariția durerilor de genunchi în timpul exercițiilor nu este un lucru neobișnuit.

Dacă încerci să slăbeşti şi ai o greutate formată din trei cifre, atunci probabil este mai bine să te rezumi la urcatul de scări sau la mers. Lasă alergatul pe mai târziu dacă vrei să te antrenezi pentru mai mult timp.

tratament pentru artroza osteoasă

Alege să pierzi o bătălie ca să câştigi războiul pe termen lung. Chiar dacă articulaţia genunchiului nu are o atât de mare mobilitate precum cea a umărului, căreia i se cere dexteritate şi precizie, riscul de accidentare la nivelul genunchiului este unul crescut din cauza greutăţii pe care aceasta trebuie să o suporte.

Ca şi antrenor personal recomand persoanelor supraponderale să lucreze iniţial doar cu greutatea corpuluisuficientă pentru a duce la dezvoltarea musculară şi la ridicarea pulsului în momentul execuţiei exerciţiilor.

Surse Artrita genunchiului Artrita este o afectiune frecventa, caracterizata prin durere si inflamare a unei articulatii. Cele mai afectate articulatii sunt cele de la nivelul mainii, genunchiului, soldului sau coloanei. Artrita genunchiului poate ingreuna si chiar impiedica mersul din cauza durerii puternice. Inflamatia, durerea si rigiditatea articulatiei sunt doar cateva dintre simptomele care pot aparea atunci cand o persoana are aceasta afectiune.

Ce rost are să foloseşti greutăţi adiţionale atunci când propriul tău corp este o greutate adiţională? Dacă vrei să slăbeşti execută exerciţii care să implice un impact cât mai mic asupra articulaţiilor, în special cea a genunchiului.

O altă problemă care se iveşte la exerciţiile complexe este lipsa de stabilitate a articulaţiei. Dacă nu ai mai făcut sport până acum, este foarte probabil ca musculatura ta să nu poată face faţă cu rolul de stabilizare a articulaţiei. Imaginează-ţi fandările pe o bilă de bosu: întreaga ta greutate corporală se sprijină pe piciorul din faţă, care la rândul lui se află pe o suprafaţa instabilă.

Riscul de deplasare a genunchiului stânga-dreapta creşte considerabil.

Navigare principală

Evită pe cât posibil suprafeţele instabile sau exerciţiile care necesită un echilibru exerciții pentru articulațiile genunchiului pentru durere. Este foarte posibil ca beneficiile acelui exerciţiu, în cazul tău, să fie mult mai mici decât riscurile pe care ţi le asumi. Dacă ai deja probleme cu genunchii, îţi sugerez să apelezi la o vizită la un doctor specialist.

cum să tratezi articulațiile fragile

Pe baza indicaţiilor lui îţi poţi alcătui singur un program de antrenament sau poţi apela la ajutorul unui antrenor personal care să interpreteze diagnosticul doctorului în exerciţii speciale pentru tine.

În cazul persoanelor accidentate la genunchi Dacă te numeri printre persoanele cu accidentări la genunchi atunci îţi sugerez să optezi spre exerciţiile în lanţ kinetic deschis.

  1. Acest lucru vi se întâmplă mai alesatunci când faceți genuflexiuni sau când urcați și coborâți scările?
  2. Dureri de genunchi? Iată ce exerciţii fizice poţi să faci! - CSID: Ce se întâmplă Doctore?
  3. 4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa
  4. 10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi - GymBeam Blog

Care este diferenţa? Exerciţiile în lanţ kinetic deschis sunt acelea în care membrul superior sau inferior este liber nu se află în contact cu solul — corpul stă fix, braţul sau piciorul este mobil. Ca să înţelegi mai bine, îţi voi da exemplul genuflexiunilor şi a extensiilor la aparat.

Genuflexiunile sunt exerciţii cu lanţ kinetic închis — deoarece talpa este în contact cu solul, iar corpul tău se mişcă. La capătul opus, exerciţiile în lanţ kinetic deschis sunt extensiile la aparat, în care tu stai pe scaun, iar tibia se mişcă.

Meniu cont utilizator

Acest tip de exerciţii nu pune o presiune atât de mare asupra articulaţiei genunchiului şi îţi permite să ai un grad mai mare de stabilitate. Nu uita: Durerea este un semn trimit de creierul tău care îţi spune să te opreşti.

Dacă simţi o direre la nivelul articulaţiei atunci opreşte-te şi apelează la sfatul medicului.

umflarea durerii articulare pe degetul de la picior

Nu uita de partea din spate! Articulaţia genunchiului este ţinută la un loc de cartilaje şi ligamente, dar şi de muşchii care sunt legaţi de acestea. Dacă ai o problemă cu articulaţia genunchiului este foarte posibil ca musculatura coapsei şi bicepsul femural să nu fie dezvoltaţi la acelaşi nivel.

4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa

Lucrează şi partea din spate a piciorului prin exerciţii de flexie. De ţinut minte!

nutriție pentru durerile articulare

Dacă te doare genunchiul evită să îţi dai singur diagnosticul. Apelează la sfatul unui doctor!

dureri articulare la căldură

Evită mişcările pe suprafeţe instabile! Prioritate au exerciţiile în lanţ kinetic deschis.

Lucrează musculatura piciorului ca un tot unitar. Nu neglija partea din spate, care nu se vede în oglindă.

Dacă te doare, atunci este cazul să te opreşti şi să apelezi la sfatul unui medic! Dacă vrei să slăbeşti şi să exerciții pentru articulațiile genunchiului pentru durere să execuţi exerciţiile în cel mai sigur mod posibil atunci te aşteptăm să te înscrii la ediţia următoare a programului nostru.

Slăbeşte cu Şerban reprezintă şansa ta de a ajunge la o greutate normală. Înscrie-te acum!

este posibil să alergați cu artrita articulației șoldului