Eliberare miofascială pentru dureri de umăr, Sindromul Miofascial


Durerea de umãr, cauze, simptome, tratament artroza radiografiei genunchiului

Pagina principala » Dureri de spate » Tehnici de auto-miofascial de eliberare pentru gât și umeri Tehnici de auto-miofascial de eliberare pentru gât și umeri Fiecare program de exerciții, fie pentru sporirea performanțelor sportive, pentru fitness general, fie pentru motive de terapie fizică, ar trebui să includă trei tipuri de antrenamente.

Acestea sunt cardiorespirație, formare de rezistență și flexibilitate formare pentru mobilitate. Potrivit Consiliului American privind exercițiul, un program eficient de fitness necesită toate cele trei elemente. Și toate cele trei joacă un rol în prevenirea și gestionarea durerilor de spate. Exercițiu și durere S-ar putea să nu asociați în mod automat exercițiul aerobic cu o scădere a durerii de spate, dar asocierea este acolo.

Cercetatorii au descoperit ca exercitiile aerobice au contribuit intr-adevar la scaderea durerii cronice reduse a spatelui si a handicapului asociat. Consolidarea mușchilor de bază, spate eliberare miofascială pentru dureri de umăr șold vă poate ajuta să vă sprijiniți postura într-o aliniere sănătoasă și, ca atare, poate unguente pentru luxația genunchiului o temelie pentru evitarea rănirii, re-vătămării și durerii legate de mușchii dezechilibrați care înconjoară articulațiile.

Consultați această pagină informativă pentru câteva idei despre ce să faceți. Când ne referim la flexibilitate, în esență, vorbim despre o gamă comună de mișcare.

Gama comună de mișcare măsoară gradul de mișcare în toate direcțiile posibile pentru o articulație specifică. Mișcările exacte vor fi diferite pe o bază comună. Aceste variații pot depinde eliberare miofascială pentru dureri de umăr o serie de aspecte, inclusiv de tipul de îmbinare, cu alte cuvinte, de proiectare și construcție, plus vârsta, sexul dvs. Deși o articulație, cum ar fi articulația umărului, poate fi construită pentru o mulțime de mișcări, adesea musculare stricate, prezența țesutului cicatricial sau alți factori limitează cât de multă mișcare de mișcare și, prin urmare, flexibilitate, vă puteți demonstra efectiv.

simptomele tratamentului artrozei gleznei

Sunteți considerat flexibil atunci când aveți la dispoziție întreaga cantitate sau cel puțin cea a mișcării pentru care este construită o anumită îmbinare. Dar majoritatea adulților nu au o suprapunere a flexibilității comune. Pentru aceștia, includerea în mod regulat a formării privind mobilitatea, ca parte a fiecărui antrenament, poate merge mult spre depășirea durerii și a handicapului. Stretching, Fascia și SMR pentru dezvoltarea mobilității întregului corp O modalitate de a realiza acest lucru este să vă întindeți.

Pentru o lungă perioadă de timp, întinderea grupurilor musculare individuale după un antrenament a fost cea mai frecvent recomandată strategie.

Dar, pe măsură ce progresează decenii și se făceau mai multe cercetări, nu numai că au fost identificate și recomandate noi tehnici de întindere a mușchilor, dar întregul concept al flexibilității a început să treacă într-un model de mobilitate a întregului corp.

Aceste zile, antrenamentul de mobilitate este uneori cu privire la relaxarea musculară, în timp ce alteori este vorba despre eliberarea fasciei, acoperirea netă care înconjoară și este țesută în aproape fiecare structură a corpului, de la oase și mușchi la organe și glande. Și aici intră tehnicile de eliberare auto-miofascială SMR. Tehnicile de eliberare auto-miofasică sunt lucruri pe care le puteți face pentru dvs.

De ce vrei să faci aceste schimbări? Mulți oameni pretind că ameliorează durerea, îmbunătățesc postura și dezvoltă mai multă mobilitate. Tehnicile SMR rulează gamă de la rulare de spumă la culcat pe mingi de tenis, mingi de golf, bile de medicină și obiecte ciudate care sunt disponibile la unele puncte de fitness.

Semne si simptome

Tehnici SMR pentru gât, umeri și spate superior S-au scris multe despre rularea spumelor pentru șolduri, viței, spate și chiar picioare. Dar dacă gâtul este tensionat, partea superioară a spatelui sau umerii nu se "atârna" corect, puteți beneficia de o sesiune de eliberare auto-miofascială care vizează corpul superior.

Dacă vă descrie acest lucru și sunteți un joc pentru un mod alternativ de a crește flexibilitatea, exercițiile SMR de mai jos sunt ușor de urmărit.

Tot ce ai nevoie este o rolă de spumă și o minge de tenis sau două. SMR pentru muschii Rhomboid Te-ai simțit vreodată ca mușchii din spate - cei care se află între lama ușii umerilor și coloana vertebrală sunt înfășurate și strânse? Dacă da, puteți beneficia de SMR muschilor rhomboid.

articulații și medicamente de întărire osoasă

Răchioșii dvs. O combinație este posibilă și ea.

Tehnici de auto-miofascial de eliberare pentru gât și umeri

De asemenea, rhomboizii se împerechează cu un alt mușchi important de postură numit scapula levator, deci atunci când faceți SMR pe romboidele dvs. Pentru a lucra peste romboidele tale, poți folosi fie o rolă de spumă, fie o minge de tenis.

Eliberare miofascială pentru dureri de umăr utilizați un cilindru de spumă, pur și simplu să vă așezați pe cilindru, care trebuie așezat longitudinal sub coloana vertebrală. Transmiteți-vă brațele în față, agățându-le în mod deschis la coate, astfel încât fiecare parte atinge umărul opus.

Această poziție ajută la deplasarea lamei umărului, departe de coloana vertebrală. Relaxați-vă și respirați câteva minute. Puteți adăuga o anumită mișcare la configurația inițială prin rulare pe rola de spumă. Începeți la marginea interioară a unei lame umăr și rotiți-vă spre coloana vertebrală și apoi înapoi.

Păstrați respirația în timpul mișcării. După aproximativ de secunde de rulare, comutați părțile laterale. Pentru o direcționare mai precisă a mușchilor romboid, încercați acțiunea de rulare utilizând o minge de tenis în locul unei role de spumă.

Mingi de tenis pentru muschii dvs. Această problemă posturală mai mică decât cea ideală se formează adesea ca răspuns la cifoza și rotunjirea spatelui superior.

cum să tratezi articulațiile picioarelor

Poziția în față a capului poate fi datorată orelor lungi de ședere la computer și interacționând în special cu ecranul. Se poate întâmpla și din ocupații sedentare, cum ar fi conducerea camioanelor.

  1. Durerea de umar | Simptome si tratamente – Voltaren
  2. Artroza tratamentului de înlocuire a articulațiilor genunchiului
  3. Eliberare miofascială pentru dureri de umăr - Durerea de umar | Simptome si tratamente – Voltaren
  4. Leziunile pot afecta oricare dintre ligamentele, bursele sau tendoanele care inconjoara articulatia umarului.

Mai multe cauze, de exemplu, reglarea în mod curent a capului și a gâtului pentru a se potrivi cu a fi înalt, există, de asemenea. Chiar și o mică excursie în față a capului de pe gât poate stresa mușchii și alte țesuturi moi.

Eliberare miofascială pentru dureri de umăr

Pentru a rezolva acest lucru, vă recomandăm să aveți o experiență cu bilele dvs. Iată ce trebuie să faceți: Lie pe spate, cu genunchii îndoiți și picioarele tăiate pe podea.

Plasați-vă eliberare miofascială pentru dureri de umăr fie lângă dvs. Permiteți-vă confortul să vă fie ghidul dvs. Luați câte două respirații, relaxați-vă și așezați-vă în podea. Plasați o minge de tenis la osul situat în partea de jos a craniului în spate. Găsiți "punctul" în care puteți simți că se întâmplă sau se schimbă ceva în țesutul moale eliberare miofascială pentru dureri de umăr minge, dar unde nu este prea mult pentru a vă duce.

Petreceți câteva momente relaxând și respirând cu mingea de tenis în acel loc. Repetați pe cealaltă parte.

unguent pentru dureri articulare și osteochondroză

Și un cuvânt despre locație: Zona de plasare a mingii de tenis este numită fundul craniului, cunoscut și sub numele de os occipital. Un grup de mușchi cunoscuți sub denumirea de suboccipitali se atașează aici și pot fi foarte strânși atunci când capul nu este aliniat cu gâtul. Un alt muschi care să vă asigurați că "obțineți" cu bilele de tenis este semipinalis capitus. Acest mușchi ajută la menținerea intactă a curbei normale a colului uterin și, la fel ca la sub-occipital, ajută la extinderea capului înapoi.

Este de asemenea responsabil pentru înclinarea capului în lateral. Ca și suboccipitalele, mușchiul semispinalis capitus se atașează de-a lungul fundului craniului.

Cauze si factori de risc Eliberare miofascială pentru dureri de umăr Informatii generale despre durerea de umar Durerea de umar poate fi rezultatul ranirii sau imbolnavirii articulatiei umarului.

Pentru a vă face experiența cu bilele de tenis sub craniul dvs. Este foarte ușor. Pur și simplu puneți două bile de tenis într-o șosete și poziționați-o sub fundul craniului, cu o minge de tenis pe fiecare parte a gâtului.

Cauze si factori de risc

Utilizarea dispozitivului SMR vă va oferi probabil o experiență mai stabilă în ansamblu, ceea ce ar putea contribui la relaxarea în continuare a mușchilor vizați. Îmbunătățiți mobilitatea toracică a coloanei vertebrale cu SMR Coloana vertebrală toracică, care corespunde și oferă puncte de conectare la coaste, este în poziția bună de a vă sprijini gâtul, centura de umăr și greutatea capului. Această poziție permite, de asemenea, partea superioară a spatelui să asiste la prevenirea și gestionarea vătămărilor corporale.

curs de tratament pentru artroza de gradul II

Din această cauză, de ce să nu boala psihosomatică a articulațiilor de capacitatea de platformare a coloanei vertebrale toracice prin restabilirea oricărei mobilități pierdute care ar putea avea loc în această zonă?

Dacă sunteți ca mulți oameni, mușchii strânși în coloana toracică limitează o serie de mișcări, și anume capacitatea dumneavoastră de a vă răsuci, înclina, flexi și extinde.

tratament comun regiunea vladimir

Spălarea cu spumă este un instrument de SMR deosebit de bun pentru atenuarea tensiunii în mușchii care în mod normal conduc eliberare miofascială pentru dureri de umăr mișcări.

Lie pe spate, cu cilindrul de spumă poziționat transversal și orizontal la nivelul vârfurilor inferioare ale lamelor umerilor. Îndoiți genunchii și puneți-vă picioarele pe podea. Luați niște respirații profunde și relaxați-vă! Dacă ați suferit recent o vătămare sau dacă aveți o afecțiune cronică existentă, cum ar fi fibromialgia, rularea spumei, odihnați pe mingi de tenis și altele asemănătoare ar putea să nu fie pentru dumneavoastră.

Cauzele apariției durerilor miofasciale

Cea mai bună modalitate de a ști sigur este să aveți o conversație cu medicul dumneavoastră calificat calificat - fie MD sau terapeut fizic.

Adresați-vă din nou medicului sau PT pentru îndrumare dacă nu sunteți sigur. Dar dacă sunteți curat pentru rularea spumei, ar putea fi o modalitate excelentă de a reduce țesutul cicatrician din leziuni sau intervenții chirurgicale din trecut, de a calma mușchii hiperactivi, de a îmbunătăți postura și, desigur, de a îmbunătăți flexibilitatea și de a crește mobilitatea întregului corp.